Nanny gezocht - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu Nanny gezocht - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

Nanny gezocht

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

04 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Hi people!
Ik denk dat ik weet wat ik na dit jaar wil doen; fulltime babysitten in Chelsea. Garrantie voor een flinke bankrekening. HAHA.
Gisteravond heb ik last minute nog opgepast bij een gezin in Chelsea. Ik zal geen bedragen noemen, maar ik heb zeker geen spijt dat ik een avondje uitgaan heb geskipt om een paar uren bank te hangen met mijn laptop. En oja, er stond een taxi voor me klaar toen ik klaar was, ze gaan hier erg netjes om met nannies, ze schijnen zeldzaam (‘echte’ opgeleide nannies zijn hier ontzettend duur).
Vrijdagavond ben ik overigens wel wezen stappen. Het was bonfire weekend in London. Het weekend waarin met veel vuurwerk in alle denkbare parken wordt gevierd dat de aanslag op Westminster ooit mislukte. Vrijdag dacht ik; ik ga zaterdag wel kijken. Zaterdag kon dat dus niet. Maar ach.. er komen vast nog meer vuurwerkfeestjes. We gingen uit bij Picadilly Circus. Overal proppers, clubs genoeg daar. Zijn bij twee naar binnen geweest, was een leuke avond!
Zaterdag ben ik naar Covent Garden gegaan met Hester, lunchen bij het beste restaurant in London; WILD WOOD. We hebben afgesproken dat we alle gerechten op de menukaart moeten hebben geprobeerd tegen de tijd dat we London moeten verlaten. Geen probleem.
Covent Garden is nu trouwens nog sfeervoller dan het altijd al is (kan dat? Ja!). Kerst all over.
Vandaag ben ik met Hester naar National Gallery geweest. Mooi, maar zooo veel te zien, pfoe! Tof om te zien dat zien dat zich voor van Gogh’s zonnebloemen verreweg de meeste mensen verzamelden.
Daarna zijn we wat kleine straatjes ingegaan, heb ik de goddelijkste chocolate cheesecake ever gegeten en wat geshopt. Toen was het donker en zijn we via Trafalgar Square en Parliament Square naar de Big Ben en de London Eye gelopen. Prachtig!
Hester wist een gezellige, echte Britse pub in Hammersmith, waar we lekker gegeten hebben. Morgen begint weer een drukke week als nanny dus ik ga gauw slapen.
Bye bye


  • 05 November 2012 - 18:54

    Oma En Opa:

    Dag lieverd,
    Als je zo doorgaat sta je volgend jaar in de quote 500!!!!!!!!!
    Liefs van:
    Oma en Opa

  • 11 November 2012 - 20:47

    Gerda:

    hoi nichtje, net weer wat verslagen van je gelezen. leuk man! Zo te horen (van het thuisfront) en te lezen heb je de tijd van je leven.
    Ik kom met je moeder naar je toe!! ik denk het weekeinde van 16 maart. Ik ben de 15e jarig dus dat wordt gebak.
    Ben erg benieuwd, wil jij vast tegen Hugh Grant zeggen dat hij dat weekeinde vrij houdt?
    Dag meissie, groetjes van ons allemaal!
    XXXXXXXX

  • 11 November 2012 - 21:56

    Gerrie Hegeman:

    hallo Lonneke,
    met plezier heb ik al je reisverslagen gelezen. Ik vind het fijn te lezen dat het je goed bevalt daar. En wat maak je veel mee,geweldig toch!Wat een ervaring. Ook wel fijn dat je een jaartje niet hoeft te studeren en het wat rustiger hebt. Ik wens je een hele fijne tijd in Londen en ik blijf je volgen.
    groeten mvr. Hegeman

  • 13 November 2012 - 10:38

    Astrid Van Harxen:

    Hoi Lonneke.
    Eindelijk, hier dan mijn eerste reactie. Wat een mooie verslagen en wat een belevenissen allemaal. Ze zijn erg leuk om te lezen. Dat heb ik telkens wel gedaan. Een reactie bleef nog even uit door omstandigheden.
    Wat heb je al veel gezien en gedaan. Wat een mooie stad is Londen. Ik kan uit ervaring spreken. Veel dingen die je noemt, brengen herinnneringen bij ons boven. Nog heel veel plezier en we zien uit naar jou volgende berichtje. Ook nog veel plezier gewenst en groetjes van Anneke, Ellen en Nicole.
    Groetjes André en Astrid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2013

PHOTOS

01 Mei 2013

Safe the best for the last

14 Februari 2013

STARBUCKS

14 December 2012

MUMFORD AND SONS AND SISTERS AND FRIENDS

25 November 2012

Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone
Lonneke

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 14700

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 Juni 2013

Heenreis

05 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: