Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

25 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Chelsea

HI!!

Vorige week zaterdag ben ik in ChinaWhite geweest, een veel te chique club waar celebs als Prins Harry (met of zonder kleren) en Kate Moss regelmatig schijnen rond te hangen. Een vriendin kende een propper die werkt voor die club en zolang wij in een jurkje en op hoge hakken zouden verschijnen, kon hij wel wat regelen. Zijn blik toen wij ‘normaal-gekleed’ (lees: we hadden echt ons best gedaan, maar, OK, bij al die goedkope Engelse playbunnies waren we misschien wat underdressed) verschenen was hilarisch. Hij wist niet zeker of hij ons zo wel binnen zou krijgen. Wel dus! We kregen een eigen lounge bank toegewezen en er werd non-stop vodka aangevoerd. Na een tijdje werd ons verteld (!) dat het tijd was voor de dansvloer, HAHA. Het was een bizarre, maar erg leuke avond uit.
Mijn Duitse vriendinnetje was dat weekend alleen thuis dus die zondachtochtend hebben we ons uitgeleefd in haar prachtige Jamie-oliver-keuken voor een brunch. Daarna zijn we naar Notting Hill gegaan. Echt een leuke plek om te zijn. Mooie huizen, leuke markt en de sfeer is erg fijn. ’S Avonds zijn we uit eten gegaan, natuurlijk bij Wild Wood.
Maandagavond zou de special guest komen bij koor. Ik was helemaal excited, en vol grootse verwachtingen keek ik naar de kerkdeur. Bleek dat die special guest al lang binnen was. ‘DON’T YOU KNOW HIM?’ zeiden de meisjes naast me. Ik had niets gedacht van die jongen met dat blouseje. Gareth Malone. Hij was de special guest. Ik was toch wel een beetje teleurgesteld, aangezien ik stiekem hoopte op een bezoekje van Mick Jagger. Beetje naïef, weet ik. Gareth Malone is dé koormeester, hoorde ik later. Het was in elk geval tof om tips te krijgen van iemand die zoveel kennis en ervaring met koren heeft.
Woensdagmorgen ben ik naar Knightsbridge gelopen. Kun je leuk winkelen en Harrod’s is nu helemaal in Kerstsfeer, dus zeker een bezoekje waard. De route naar Knightsbridge is verreweg de meest simpele die er bestaat en toch kreeg ik het voor elkaar om verkeerd te lopen. Ik was een dik uur onderweg in plaats van een half uurtje.
Donderdagavond ben ik naar mijn zangschool gegaan voor wat opnames. Er is ook een recordingclass en eens in de zoveel tijd vragen ze iemand uit de zangklassen om iets in te zingen, zodat de studenten van recording het af kunnen mixen. Leuk dat ik gevraagd werd natuurlijk, maar het opnemen was net zo suf als de zanglessen die ik volg daar. Ik krijg de demo als íe af is, ben benieuwd!
Vrijdag had de jongste een party in Gambado. Voor de achterhoekers; dat is een soort Binnenpret, lievelde, een overdekte speeltuin. De hele klas was natuurlijk uitgenodigd. De cadeaus werden door een mooie gebleekte-tanden-moeder in ontvangst genomen en op een grote tafel gezet, bij alle andere veel te dure en grote cadeaus. Ze worden overigens niet uitgepakt, die cadeaus, dat gebeurt thuis. De kinderen hebben zich een uur kunnen uitleven in het speelparadijs, totdat werd omgeroepen dat alle kids aanwezig voor Nelly’s 4th Birthday Party zich moesten verzamelen voor het eten.
Jemig! Kinderen aan tafel, ouders achter hun kind (ook zoiets geks, het is gewoonte dat één ouder de hele party bijwoont), en maar graaien naar het eten, want míjn kind moet wel het lekkerste en meeste eten hebben. Na het gegraai was het tijd voor de cake, die veel te mooi en waarschijnlijk ook duur is, om aangesneden te worden en vervolgens op de bordjes te blijven liggen (die kids zijn natuurlijk volledig verzadigd na zo’n fastfood buffet). Het blijft een aparte opzet voor een kinderfeestje.
De basement is trouwens zo goed als af, eindelijk! Mijn hostmoeder had dit weekend vijf vriendinnen uit Nederland op bezoek dus ik heb nog even moeten wachten. Morgen begin ik met verhuizen.
Gisteren ben ik weer naar Notting Hill geweest, want op zaterdag is er een fleamarket waar je hele goedkopen jassen kunt kopen. Het regende echter de hele dag, dus van die markt was weinig over. Buiten voor een vintage winkeltje, met de meest vriendelijke verkoopster ooit ontmoet, stond een rek met kleding, alles afgeprijsd, waaronder de perfecte bondjas, jeuj!
We waren allemaal moe, dus besloten we niet meer uit te gaan, maar gewoon een filmpje te kijken. ‘S nachts heb ik de fiets van een vriendin geleend om naar huis te gaan. Mijn eerste fietservaring in London! Misschien moet ik er zelf ook maar eentje aanschaffen, fietsen is waarschijnlijk de snelste manier van reizen hier.
Vandaag weer naar Bricklane geweest. Altijd leuk, altijd gezellig, altijd goed! We zijn bij wat clubs naar binnen gegaan. Ook op zondag wordt daar leuk gefeest, maar het was een beetje vroeg en we waren te moe om te wachten tot het drukker zou worden. We weten nu in elk geval waar we in het weekend moeten zijn voor de leuke feestjes...

Tot de volgende, Liefs




  • 02 December 2012 - 11:50

    Astrid:

    Hallo. Inderdaad, wat jammer dat het niet Mick Jagger was. Misschien goed blijven rondkijken in Londen, en je ziet hem een keer.
    En zo te lezen, hoeven we bij een volgend bezoek aan London geen uitgaans gidsje meer mee te nemen. We komen even bij jou voor goede uitgaanstips. Jij weet zo te zien al heel wat goede plekken om uit te gaan of te shoppen. Nog veel plezier en misschien tot binnenkort in Lichtenvoorde.
    Groetjes Astrid.

  • 04 December 2012 - 18:30

    Oma En Opa:

    Hallo lieverd,
    Wij hopen dat Gareth Malone knapper is dan Mick Jagger met zijn uitgeleefde kop (sorry).
    We hebben weer genoten van je verhaal!!!!!
    Met ons gaat alles goed.

    Knuffel van oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2013

PHOTOS

01 Mei 2013

Safe the best for the last

14 Februari 2013

STARBUCKS

14 December 2012

MUMFORD AND SONS AND SISTERS AND FRIENDS

25 November 2012

Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone
Lonneke

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 14677

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 Juni 2013

Heenreis

05 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: