zangles, HA HA - Reisverslag uit Holborn, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu zangles, HA HA - Reisverslag uit Holborn, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

zangles, HA HA

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

20 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Holborn

Hallooo!
Maandag en dinsdag en woensdag waren niet zo spannend, dus vandaar dat ik nu pas weer wat schrijf. (misschien interessant; ben woensdag lid geworden van de bibliotheek, dat is wel handig, nu kan ik in alle bibliotheken in de omgeving gratis boeken, cd's en dvd's lenen)
Oke, nu het zangles verhaal.
vanavond was mijn eerste zangles. Ik had er best hoge verwachtingen van omdat ik een zekere toelating heb moeten doen.
toen ik binnen kwam was de eerste verbazing; Oh maar 6 mensen ipv 16, zoals mij verteld werd. De eerste mededeling van de ontzettende kwebbel van een zangdocente (tenminste zo noemt ze zich zelf, ik wil niet uit de hoogte doen, maar zingen kan ze niet) was dan ook: als deze klas na twee weken niet is aangevuld met nieuwe mensen dan is het niet rendabel om door te gaan. (op dat moment vond ik dat nog jammer!)
Inzingen. Dat kon er nog mee door. Oja, een niet onbelangrijk ander feit is dat de vijf andere personen allemaal de 40 reeds gepasseerd zijn (sorry, ik bedoel er niets mee, maar ik ben 18).
goed, het stuk dat we zouden gaan zingen deze eerste les (lees; het laatste half uur, want het vorige uur was al verloren gegaan aan oninteressant en irrelevant gekwebbel van de lerares) was Your Song van Elton John. Natuurlijk kenden we het alle 6, maar toch vond mevrouw het nodig om zin voor zin het lied in te studeren. Zij zong voor, wij zongen na. Toen was het half uur om.
De paar regels die ik heb gezongen waren super, want ik heb het zingen gemist, maar nee.. Deze lessen ga ik niet doorzetten denk ik.
Gauw op zoek naar iets anders! HA HA
Jullie horen van me!

Liefs Lonneke

• 21 September 2012 - 15:21

Ellen:

Haha lonneke,

Op zoek naar iets wat wel op jou niveau gericht is dan maar?;p
    Is het tot nu toe nog steeds wat jij er van verwacht had, of iig hoopte?
    Tot heel gauw in Oktober:D Ik zal je opwachten voor je huissie haha

xxx
    veel succes daar!

• 24 September 2012 - 09:47

Oma En Opa:

Hallo Lonneke,
    Ligt het aan het niveau van die anderen of aan jouw (hoge) niveau.
    Volgende keer beter!!!!!!

Groetjes van: