Circus - Reisverslag uit Covent Garden, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu Circus - Reisverslag uit Covent Garden, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

Circus

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

16 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Covent Garden

HOI!

Vandaag naar het Moscow State Circus in Ascot geweest (ongeveer 45 min rijden vanaf London). Voor het begon zijn we met Nederlandse vrienden en hun twee kinderen gaan lunchen in een supergezellig en erg goed(!) restaurantje vlak bij het circusterein. Het Circus was niet zo groot als de naam doet denken, maar wel erg leuk. Veel acrobatiek vooral, afgewisseld met de bekende clownbloopers.
Heb net komende week doorgesproken, wordt een drukke met weinig vrije avonden, maar dat is wel goed voor mijn portemonnee. Donderdag is mijn eerste zangles, ik ben benieuwd!

LIEFS!

• 16 September 2012 - 22:16

Bettina Hendriksen:

Lieve Lonneke,

Leuk van je avonturen te lezen en fijn dat je het naar de zin hebt en dat je al veeeeel leuke contacten hebt. Blijf genieten en groeten uit de achterhoek. Ook de groetjes van Pieter,

liefs Bettina

• 19 September 2012 - 21:28

Berry De Rozario:

Hoi Lon, volg met zeer veel belangstelling je belevenissen in ........ ( ? ). Volgens waarbenjij.nu zou je nu in de Verenigde Staten zijn !! ? ! Zal wel een glitch zijn van het Internet-systeem. Ik weet dat London heel groot is en heel veel interessante dingen herbergt dus er valt nog veel te ontdekken. Blijf dus graag je verslagen lezen ! Veel plezier en tot een volgend kontakt, Berry.