London Fashion Week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu London Fashion Week - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

London Fashion Week

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

15 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi Allemaal!
Donderdag was ik vrij, toen heb ik wat gedronken met een Duits meisje in Starbuck, was weer heel gezellig, aan leuke contacten geen gebrek gelukkig! Donderdag avond ben ik met drie Nederlandse meiden wat gaan drinken bij Oxford Street, alle terrasjes van de pubs zaten vol met opgedofte Britten dus hielden we het beschaafd bij een paar potjes thee.
Vrijdag moest ik weer gewoon werken en dit weekend is er een familielid op bezoek, een geneeskundestudente van 22 jaar, erg gezellig!
Vandaag was het heerlijk weer in London en ben ik naar Covent Garden gegaan waar ik drie Nederlandse meiden ontmoette om wat mode te gaan spotten tijdens de London Fashion Week. Het was ontzettend druk in de stad en de metro was één chaos, want de helft van de lijnen lag plat! Alle Fashion Week evenementen waren allemaal natuurlijk alleen voor belangrijke mensen uit de mode, dus we konden er niet bij komen, maar het was tof om te zien hoe alle mensen erbij liepen. En natuurlijk heb ik wat fotootjes geschoten.
Voor morgen stond eigenlijk Camden Town met twee Duitse vriendinnetjes op het programma, maar vandaag werd aan me gevraagd of ik met het gezin meewilde naar een groot circus buiten London. Dat sla ik niet af natuurlijk! Dus is er een kaartje voor me bijgeboekt, weliswaar in een ander vak, want het was bijna uitverkocht, maar ik vind het hartstikke leuk dat ik mee mag! We gaan al vroeg weg, want het is een eindje rijden. Ik ben benieuwd. Verslag volgt!
Liefs

  • 16 September 2012 - 21:36

    Oma En Opa:

    Hello Dear,
    Wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je "reilen en zeilen".
    Wij maken hier niet zoveel nieuwe dingen mee zodat onze reacties niet zo uitgebreid zijn.
    Voor oma print ik al je reisverslagen uit. Ze wil ze, met de nodige foto's' bundelen.
    Met ons gaat alles goed.

    With love from Ede,

    Oma en Opa

  • 18 September 2012 - 19:23

    Hubertine:

    Hello Lon!

    Hoe cool is dat! genieten in Londen van de Fashion-week en wat al nog meer!
    Geniet ervan en natuurlijk ook nog wat 'leren'!!!!!
    Ontzettend leuk om je zo te volgen en te lezen wat je allemaal uitspookt(haha)

    Liefs en Groetjes: Manfred, Hubertine, Eefje & Sybe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2013

PHOTOS

01 Mei 2013

Safe the best for the last

14 Februari 2013

STARBUCKS

14 December 2012

MUMFORD AND SONS AND SISTERS AND FRIENDS

25 November 2012

Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone
Lonneke

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 14699

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 Juni 2013

Heenreis

05 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: