London center - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu London center - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

London center

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

09 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Hi Hollanders,
Gisterochtend was mijn auditie bij City Lit London. Het is een hele grote school waar meer dan 4000 verschillende lessen en workshops worden aangeboden en het ligt pal in het centrum van London.
Ik moest zeggen waar ik voor kwam, kreeg toen een sticker en moest me melden bij de judge. Toen ik wat opwarmoefeningen had gedaan met de dame die mij zou gaan beoordelen, vroeg ze wat ik ging zingen 'Big in Japan' zei ik, waarop ze me al een beetje vreemd aankeek. Halverwege het eerste couplet onderbrak ze me al. Ze vond het 'enig' om naar me te luisteren, maar ik was toch echt het verkeerde kamertje binnen gegaan, namelijk die van klassieke zang, haha! Dus ik een nieuwe sticker halen en op naar de pop/rock/jazz/soul auditie ruimte. Nadat ik daar mijn stuk gezongen had, kreeg ik te horen welke lessen ik mag komen volgen.
Het zegt mij (en jullie waarschijnlijk al helemaal) vrij weinig, maar ik ben ingedeeld in de pop/rock/soul- superworkshop op donderdagavond. Vanaf 20 september ga ik elke week een paar uurtjes zingen, heb er heel veel zin in. En het allermooiste; ik hoef er niet eens voor te betalen!! Toen ik me liet inschrijven, wilde ik mijn pinpas al pakken, maar de man achter de balie zei; 'je bent 18, toch? dan ben je gratis'.
Des te meer redenen voor mij om daarna door te lopen naar Oxford street, waar ineens een jonge man in pak (hij werkt bij de bank, vertelde hij me later) naast me kwam lopen. We hebben een half uur samen door Oxford street gelopen en hij heeft me naar de Topshop gebracht, want daar had ik afgeproken met een Duits meisje. Ik verzon dat ze al op me wachtte in de winkel (in fact duurde het nog minstens een uur voordat ze zou komen, maar ik had geen zin meer om nog langer met die jongen te praten, haha). Toen hij weg was ben ik, jawel, in mijn eentje bij het meest sfeervolle restaurant van London gaan zitten, MAC DONALD'S. Ik had in elk geval energie genoeg voor een middag shoppen.
Het Duitse meisje is erg aardig en we hebben heel gezellig gewinkeld.

Toen ik thuis kwam, heb ik gauw wat gegeten en toen moest ik weer door naar Leicester Square. Daar had ik afgesproken met 10 andere Nederlandse meiden. Was erg gezeliig, maar ik zag er wel tegenop om 's nachts alleen de tube terug te nemen. Gelukkig kon ik samen reizen met wat meisjes die dicht bij me in de buurt wonen.

Vandaag zou ik eigenlijk met een ander Nederlands meisje naar het centrum gaan om de paralympsiche renners tijdens de marathon aan te moedigen, maar helaas had ze onverwacht nog andere plannen.
Vanmorgen heb ik een hardgelopen in Battersea Park, heel leuk om te zien dat zoveel mensen daar aan het sporten zijn.
Jullie horen weer van me, geniet van het heerlijke weer in Nederland, dat doe ik hier ook nog even voor zolang het nog kan.

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2013

PHOTOS

01 Mei 2013

Safe the best for the last

14 Februari 2013

STARBUCKS

14 December 2012

MUMFORD AND SONS AND SISTERS AND FRIENDS

25 November 2012

Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone
Lonneke

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 14682

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 Juni 2013

Heenreis

05 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: