First impression - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu First impression - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

First impression

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

05 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Hi Allemaal!
Ik ben eerlijk gezegd niet zo van de reisverslagen, maar omdat ik hoorde dat er mensen zijn die toch wel erg benieuwd zijn, zal ik af en toe wat (hopelijk interessante) verhaaltjes voor jullie op deze blog zetten.
Mijn eerste dagen zijn goed verlopen. Heel gek, zo ineens een ander leventje beginnen. De kindjes zijn erg makkelijk in de omgang, komt vast doordat ze gewend zijn aan het hele au-pair gebeuren. Wel een drukte hoor, 3 jonge kinderen, maar dat is gewoon even wennen. Vanaf morgen gaan de oudste twee weer naar school dus dan zal het anders zijn. Het huis is erg mooi en Chelsea is echt een super wijk, ik kan goed merken dat ik me hier in het deel van Londen zit waar de mensen het over het algemeen goed voor elkaar hebben. Een nadeel; de verbouwing is nog niet klaar. Het wordt heel mooi dat is wel te zien, maar de basement (waar mijn kamer straks moet komen) is nog en grote stofbende. De verwachting is dat het nog vijf weken duurt maar ik betwijfel het gezien de staat waarin de kelder zich nu nog bevindt, haha. Nu slaap ik op het prinsessenkamertje van een van de meisjes, prima voor eventjes. Ik kan alleen mijn spullen niet echt uitpakken, maar dat komt dan nog wel.
Gisteravond heb ik een rondje gerend langs de Thames, even wat anders dan die beekjes bij ons in de achterhoek haha.
Vandaag ben ik naar school geweest voor een interview. Helaas kunnen ze op deze school geen lessen aanbieden die aansluiten bij mijn wensen, dus moet ik nog verder zoeken naar een geschikte school.
Jullie horen weer van me!

Liefs Lonneke

  • 05 September 2012 - 19:49

    Nelleke:

    Ha lieve Lon,
    Leuk verhaaltje. Volgens mij begint het te wennen!
    Ik hoorde van papa dat je maar een andere taal gaat leren? Het engels beheers je te goed ?
    hahaha, joke!!
    Hier alles oké. Natuurlijk mis ik je. Maar als ik weet dat het goed met je gaat is er niets aan de hand.

    HVJ!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Mam

  • 05 September 2012 - 20:41

    Opa:

    Hallo lieve Lonneke,
    Fijn dat je eerste indrukken positief zijn.
    Wij vinden het wel een hele onderneming en zijn best trots op je!!!!
    Ook bij ons is alles goed.

    Een dikke knuffel van ons,
    Oma en opa

  • 05 September 2012 - 22:29

    Pieter Van Der Weerd:

    Hoi Lonneke,

    Leuk om je verhaal te lezen, erg fijn dat het goed voelt.

    groeten

    Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2013

PHOTOS

01 Mei 2013

Safe the best for the last

14 Februari 2013

STARBUCKS

14 December 2012

MUMFORD AND SONS AND SISTERS AND FRIENDS

25 November 2012

Prins Harry, Kate Moss & Gareth Malone
Lonneke

Actief sinds 05 Sept. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 14681

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 30 Juni 2013

Heenreis

05 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: