Hyde Park - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu Hyde Park - Reisverslag uit Chelsea, Verenigd Koninkrijk van Lonneke Weerd - WaarBenJij.nu

Hyde Park

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

11 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Chelsea

Hi!
Vanmorgen was ik vrij dus ben ik naar South Kensington gegaan om af te spreken met een Frans meisje. De bus richtig 'White City' (ironisch genoeg geheel gevuld met negers, met uitzondering van mijzelf en het opaatje naast me) deed er alleen iets langer over dan verwacht (het verkeer in London is een gekkenhuis!!) dus ik dacht dat ik te laat zou zijn. Echter had mijn Franse vriendinnetje thuis ook vertraging (ze botst nogal met de moeder van haar gezin en denkt er zelfs over na om te vertrekken). Na een half uur wachten voor Starbucks, kwam ze eindelijk. We hebben een drankje gekocht, iets ijzigs, wat later veel te koud bleek, want de zon liet zich niet zien en we waren beide iets te optimistisch gekleed, en daarna zijn we naar hyde park gelopen. Daar kwam gelukkig het zonnetje en we hebben in het gras gezeten en gezongen en foto's gemaakt. Toen we hyde park uitkwamen bleek dat we heel ver door het park waren gelopen dus toen moesten we de metro terug pakken. Vanavond gaan we samen eten bij een Italiaans restaurant dat naar haar zeggen zoooooo goed is, dat ze er in de twee weken die ze nu in London doorbrengt, al zes keer heeft gegeten. Ben benieuwd!
Ik heb net vast lasagne klaargemaakt en over een uurtje moet ik richting school gaan lopen met de jongste om de meisjes op te halen.

Hoop dat met jullie alles goed is, en dat de lichtenvoordse lezers onder jullie een fijne kermis hebben gehad!
jullie horen snel weer wat!
x

• 11 September 2012 - 15:05

Johan:

Hoi Lon,

Leuk dat je haar nu ontmoet hebt. Eet lekker vanavond.

x pap